Radiostilte: Steun voor monarchie sterk gedaald

Hans de Grauw h.degrauw at WXS.NL
Thu Mar 29 20:46:58 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Elegeert wrote:

> Typische RTL? onderzoeken.
>
> 400 mensen kan ik amper representatief noemen.
> Een gokje is meer waard.
>
> Henk Elegeert

En sowieso morgen al weer achterhaald wanneer de verloving aangekondigd
wordt. Ik ben zwaar benieuwd of 'de politiek' zich in het keurslijf van
Bea laat drukken of dat er daadwerkelijk een forse discussie losbrandt.
Mijn gok: De man staat gewoon op het bordes en de Kamer doet alsof z'n
neus bloedt.

Oproep aan Thom en de zijnen: Laat dat niet gebeuren en ga de discussie
aan. Ook al heb je dan bij de volgende formatie een vervelend gesprek op
Noordeinde. Zij kan je niet ontslaan - wij (als kiezer) wel ;-)

Groeten

Hans de Grauw
Oosterbeek