No subject

raimond de tempe raimond.de.tempe at HCCNET.NL
Fri Mar 23 15:36:20 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dan - lijsters - werp ik al mijn oude boterhammen met kaas maar voor de
vliegende have, die dan door stad ende land trekken.

Ofwel - waar zijn wij nu mee bezig? Het brengt meer op in de handel om niet
te behandelen (in te enten) vanwege de opbrengst. Het is ook goedkoper om al
onze zieken en oude mensen niet te behandelen, maar ze in te leveren, ze af
te laten maken en te verbranden. Ik kan het niet laten, maar het herinnert
mij jaren aan iets wat hier in Europa woeedde, en later ook elders. Mijn
vriendin is net ingrijpend geopereerd. Wat kost dat niet aan de gemeenschap.
Ofwel - waarom denken die bureaucraten alleen aan geld? Schimpen ze ons om
het idee van euthanasie, maar accepteren ze zelf de brandstapels? En zij
vertegenwoordigen ons - mij? De Eichmannen! Wie sprak daar van vergeven?

Groet, /raimond de tempe