Couwenberg bekent zich tot LN

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Sun Jun 3 21:09:51 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Jan,

Is Michel van Hulten ook niet in die kringen gesignaleerd? Die is er
destijds als voorzitter programmacommissie door Els Borst uitgegooid omdat
hij pleitte voor een maximum van 3 procent groei. Toevallig heb ik die
Couwenberg persoonlijk meegemaakt - een elitair en wat arrogant mannetje met
een wat ouderwetse opvatting over wetenschap. Maar goed, misschien bedoelt
hij het sinds zijn KVP-lidmaatschap nog steeds goed?!

Ik weifelde wel even toen hij oppervlakkig inging op het verwijt van
'populisme'. Dat moet een staatsrechtjurrrist toch beter kunnen vertellen -
of, juist niet.

Henk Vreekamp, Utrecht
----------------------
At 13:31 3-06-01 +0200, you wrote:
>Goedemiddag,
>
> In Buitenhof bekent Professor Couwenberg, hoogleraar staatsrecht en oud D'
66-lid zich tot Leefbaar Nederland. Hij zegt hiermee een konsekwente
opstelling te kiezen in lijn met destijds de oprichting van D' 66. De oude
partijen zijn immers niet te hervormen.

> [...]
><STYLE></STYLE>
></HEAD>
><BODY bgColor=#ffffff>
><DIV><FONT face=Arial size=2>Goedemiddag,</FONT></DIV>
><DIV> </DIV>
><DIV><FONT face=Arial size=2> In Buitenhof bekent Professor Couwenberg,
>hoogleraar staatsrecht en oud D' 66-lid zich tot Leefbaar Nederland. Hij
>zegt hiermee een konsekwente opstelling te kiezen in lijn met destijds de
>oprichting van D' 66. De oude partijen zijn immers niet te
>hervormen.</FONT></DIV>
><DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV>
bsp;
            &nbs
p;            &n
bsp;