Virus

Mon Jul 30 17:01:57 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Mijn excuses voor het zenden van een virus. Ik was gewaarschuwd en heb
geen
>attachment geopend. Nu blijkt dat alleen al het aanklikken van de e-mail
>voldoende is om het virus binnen te halen. Dat wist ik niet. Ik heb het
>virus inmiddels verwijderd.

Driemaal raden: je hebt Outlook express?

Ik heb eerder al gevraagd of dat werkelijk zo is. Ik heb die mailtjes ook
aangeklikt maar voor zover mij bekend is ben ik niet besmet? Hoe kan het
dan dat je door het aanklikken van de mail de attachment opent? ik moet die
altijd speciaal aanklikken etc...
Indien iemand verdachte mailtjes van me heeft gehad wil ik het graag
horen....

groet joris