sircam en mcafee

Jos v.d. Veer josv at ZEELANDNET.NL
Sat Jul 28 20:30:50 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Heb nu al vijf maal via deze lijst het beruchte bericht ontvangen met het al
even beruchte attachment met de sirvan worm. Gelukkig niet geopend maar kan
wellicht een computer deskundige op deze lijst mij kan vertellen waarom mijn
virusscanner het sircamvirus niet ontdekt bij het lezen van mijn e-mail? Ik
heb een vrij recente uitgave van Mcaffe, download regelmatig de nieuwe
updates en de systeemscan, downloadscan en internetfilter staan
ingeschakeld. Besturingssysteem windows ME.
Alvast bedankt voor eventuele adviezen.
Jos van der Veer