The FNWI Mailserver found a virus in messsage addressed to you

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Thu Jul 26 09:48:52 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

"Dr. Marc-Alexander Fluks" wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> [Geen grapje, ergens wel weer leuk]

> --------------------- FNWI Mailserver Virus Alert ---------------------
>
> The FNWI Mailserver found a virus in a message from
>         <owner-D66 at NIC.SURFNET.NL>
> addressed to you. As a precaution the message was NOT saved in
> your inbox. The sender has already been notified. No actions
> on your part are neccesary.
>
> [Dutch]
>
> De FNWI Mailserver heeft een virus gevonden in een bericht afkomstig van
>         <owner-D66 at NIC.SURFNET.NL>.
> [...]

Het regent bij mij momenteel mailtjes met vervangen subject "Attachment
Stripped in Transaction", gefilterd met een firewall.

Nu M$ nog van het internet afhalen en al deze zaken zijn niet meer
nodig.
Het is immers allang duidelijk dat een feature zoals door M$ ingebouwd
niet kan en de getuigd van onverantwoord omgaan met rechten van anderen
namelijk verschoond te blijven van virussen.
Dat men bij M$ onvoldoende zekerheden heeft ingebouwd wijst op
lichtzinnigheid bij de ontwerpers die er blijk van geven niet te weten
waarmee men bezig is.

Een dergelijke wanprestatie dient adequaat te worden beantwoord.

Henk Elegeert