Attachments (Was: Fw: Afloris1[1])

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Thu Jul 26 00:42:43 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

  : REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
  :
  : Waarde lijsters,
  :
  : Als een der lijstbeheerders het volgende:
  : Als Erik van den Muijzenberg nog wat meer had opgelet, dan had hij gezien
  : dat de mails die via de DISCUSSIELIJST waren verspreidt, geen attachments
  : bevatten. Het is nl. al vrij lang geleden ingesteld dat attachments via de
  : lijst geweigerd worden, juist om dit soort dingen te voorkomen. Dat mensen
  : (en beslist niet alleen newbies) het nog steeds niet kunnen laten om zonodig
  : te replien naar niet alleen de lijst, maar ook naar de originele zender, is
  : beslist ergerlijk (en soms zelfs schadelijk omdat dan attachments wel
  : verspreidt worden), maar nog beslister niet mijn verantwoordelijkheid.
  : Dat straft men maar lekker onderling af. En graag buiten de lijst om. Met
  : dank, namens velen.

  Ai... dit mailtje had ik net nog gemist. Hoe kom je er in
  vredesnaam bij dat de lijst attachments weert??? Daar is absoluut
  geen sprake van.

  En die reply-to implementatie waar je op zinspeelt deugt niet, maar
  dat heb ik twee jaar geleden al aangegeven en daar moeten we het dus
  wellicht niet meer over hebben. Temeer daar je als ik het me goed
  herinner wel de manuals had gevolgd en het dus mogelijk een listserv
  probleem is.

  Ik stel voor dat iemand weer iets politieks oppert of in ieder geval
  virussen op deze lijst (ik verwacht er nog wel wat de komende dagen)
  verder negeert of i.i.g slecht off-list reageert.

  Weltrusten,

--
|  (o-  Henk van Lingen                           <henk at vanlingen.net> |
|  /\                                         Utrecht, The Netherlands |