Fw: virus

Frans Vermeer fv at KW.NL
Tue Jul 24 10:54:39 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 00:22 +0200 24-07-2001, p.f.g.bos wrote:
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dit verondersteld dat degeen die het virus heeft gepost dat
opzettelijk heeft gedaan. Dat is niet waar.
Ik open alleen maar attachments waar ik met de verzender iets over
had afgesproken.

>  > alleen maar in de toekomst ondervangen dat lijsters lid moeten zijn van
>D66,
>  > zoals ik dat reeds vaker hebt geuit . Dan weet je waar je mee te doen hebt

De veronderstelling dat alle d66 leden voldoende verstand van
virussen hebben om dit te voorkomen lijkt mij te optimischtis.
Misschien als voorwaarde voor lidmaatschap kennis van it stellen?