Singh Varma ontwaakt uit coma

H. van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri Jul 20 14:22:20 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 14:06 20-07-2001 Friday, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>Ze kan nu alleen nog maar haar betrouwbaarheid tonen door zo
>snel  mogelijk te overlijden.

Dat zit er niet zo in, als ik de verhalen moet geloven. Ze is springlevend
en zal dat nog even blijven. Maar mijn punt, overigens, was die ziekelijke
aandacht-vragerij. waaraan ook Brood scheen te lijden. Ineens kwam ik tot
het inzicht dat vrijwel elke politicus een klap van deze molen moet hebben
meegekregen. Dat steeds maar in die pers willen komen. Dat steeds maar
aandacht vragen van de media. Dat gekoketteer en dat ijdele geposeer. Ik
denk dat de meeste politici hier meer of minder aan lijden. De oorzaak vind
ik boeiend: zou het een gebrek aan moedermelk zijn geweest? Gepest op de
lagere school (zoals Brood)? Of juist té verwend, altijd maar toegende
ouders? het lijkt in ieder geval op junkie-gedrag. Toen Mateman uit de
kamer moest kon hij dat niet accepteren. Het was pathetisch om aan te zien
hoe hij probeerde zijn levenslijntje te verlengen. Ik denk dat het veel van
"onze" politici ook zo is. Verslaafd. Verslaafd aan aandacht.

Arme zielen.

Hein Westerouen van Meeteren

*Conflictbemiddeling/Mediation (NMI)
*Opleiding/Coaching