Fw: virus

harry Arkesteijn arkeste at IAEHV.NL
Mon Jul 16 19:12:57 CEST 2001

Beste Mensen,

Voorzover nog niet gewaarschuwd open geen mail van mij afkomstig met een vraamd attachment. Ik wordt sinds 10 juli geplaagd door een virus, die ik er 15 juli uit heb gehaald. Dus mijn computer is nu schoon. Mijn excuses voor de mogelijke overlast. Het is een virus waar je zelf verder weinig van merkt, maar die al door geheel Europa gaat. ,
Groeten,
Harry

----- Original Message -----
From: Nico Wakelkamp
To: Harry Arkesteijn
Sent: Monday, July 16, 2001 4:02 PM
Subject: virus

Harry,
Je hebt het waarschijnlijk al gemerkt dat je slachtoffer bent van een virus. Ik kreeg gisteren ogenschijnlijk een mailtje van jou met een bijlage. Mijn virusscan waarschuwde niet, bovendien het was immers een mailtje van een onverdacht persoon. Door de bijlage te openen werd het bericht automatisch naar adressen uit mijn postbestand verzonden.

Dus als je een mailtje hebt met een bijlage !"#$ vernietig hem dan! Ik heb trouwens iedereen die in mijn mailbestand voorkomt een waarschuwing gemailed.

Voorts...de hartelijke groeten, ook van Harry de Schutter. Mischien zie ik je nog van de zomer!

#nico#