'Lijsters moeten alle mails lezen'

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Mon Jul 9 18:34:49 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Herman,

>Ramon Barends:

>Herman Beun:
>Voor *sommige* christenen, wellicht.

Ik heb al gemeld dat dit één van de kernpunten is van het christelijke
geloof. En nu ook een van de belangsrijkste gesprekspunten binnen mijn
vereniging Ichthus (dat komt deels omdat ik er nu ook bijzit als lid van
D66).

>Maar om toch maar weer even op
>die bakker terug te komen: Voor hem is het _ook_ een principiële zaak!
>Zie "Baas in Eigen Land" van Filip de Winter.

Zie andere mail waar ik al heb gereageert op die vraag. Dat boek ken ik
overigens niet...

Ramon