'Ambtenaren moeten homo's trouwen'

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Tue Jul 3 14:45:23 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Herman, Andor en anderen,

Ja, dat vind ik echt. Boris Dittrich heeft overigens in een mail van rond
januari jl. aan mij geschreven dat ambtenaren v.d. burgerlijke stand niet
verplicht zouden worden e.e.a. uit te voeren. Er zou een *pragmatische*
oplossing gezocht moeten worden in deze. Zeer des D66 !

De situatie in Leeuwarden heb ik mij nog niet uitgebreid in verdiept (ga ik
wel doen overigens), maar de brief aan de Raad is glashelder. Ik ben
overigens wel voorstander van het openstellen van huwelijken voor mensen van
hetzelfde geslacht - voor de volledigheid.

Vr. groeten,
en in afwachting van reacties,

Ramon Barends
reply to: d66 at nic.surfnet.nl