Bombardementen kosovo

Jan Slingerland jsling at WORLDONLINE.NL
Sun Jul 1 11:02:15 CEST 2001

 Goedemorgen allemaal,

 Ook in reactie op Hein en deskundige Rob de Wijk die nog steeds volhoudt dat de bombardemeneten op Joegoslavie niet hadden moeten plaatsvinden, wijs ik er hier even op dat de laatste weken steeds meer massagraven in Joegoslavie en Kosovo worden geopend met lichamen van Albanezen, en dat inmiddels breed wordt erkend dat op aanzienlijke schaal Albanese burgers zijn vermoord door de voormalige Joegoslavische regering van Milosevic. Dit is ook opgenomen in de aanklacht van het Joegoslavie-tribunaal, en als het bewezen wordt is dat daarmee dus ook het bewijs voor de gerechtvaardigdheid van de acties. Wijs ik er tot slot op dat twee jaar na de nederlaag Milosevic afgezet is als president van Joegoslavie en inmiddels in Den Haag zit, terwijl na eerdere conflicten waarbij de Serviers gunstiger uit de strijd kwamen, bijv. de oorlog in Kroatie Milosevic herverkozen werd door het Servische/Joegoslavische volk.