De Milliano telt z'n zegeningen

Mon Jan 29 11:56:29 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De subject-line van m'n vorige mail had dus moeten luiden
  'De Milliano telt z'n zegeningen'
maar de lijn werd veschoven naar de tekst zelf. Foutje
mijnerzijds.

>Vrijdag 19 januari kondigde ik mijn terugkeer in de Tweede Kamer aan

 Opmerkelijk dat iemand reeds na 9 dagen z'n zegeningen telt.

 Als er iets niet geloofwaardig is (was hij zo voor) dan is
 het zijn laatste besluit wel. Natuurlijk een persoonlijk drama
 voor de man, daar niet van, maar men vraagt zich zo langzamerhand
 af wat voor beeld hij van zichzelf heeft. Vrijwel iedereen ziet,
 dat wat hij doet niet deugt, maar hij raakt slechts verongelijkt
 van dergelijke constateringen. Want hij had het allemaal toch zo
 goed bedoeld...

 De Milliano schrijft,
>Ik had windkracht 8 verwacht; het werd windkracht 12.

 Ik vraag me af of dat wel zo is. Helaas vermeldt hij niet wat hij
 onder 'windkracht 8' verstaat.

>Een politiek experiment gestart met een frisse dosis naiviteit,

 Eigenlijk verklaart deze zin alles.

>Ik ben voorlopig niet voor commentaar bereikbaar.

 Ik vrees voor hem dat niemand daarop zit te wachten... Na windkracht
 12 maar even in de luwte zitten, Sjaak.

 Marc Fluks, Amsterdam