Natuurlijk is er wel iets te doen tegen Echelon.

Chido Houbraken C.Houbraken at HILVERSUM.NL
Fri Jan 26 11:09:52 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Mark en lijsters,

>Het routinematig afluisteren van email-verkeer is trouwens door Internet
>Service Providers best te voorkomen. Daar bestaan al een tijdje
>technieken voor, die door ISP's echter nog vrijwel nooit worden
>toegepast. De overheid zou daar wel een rol kunnen spelen.

Nu raak ik geinteresseerd. Zou je me, zonder al te technisch te worden,
kunnen vertellen wat die mogelijkheid is en, vooral, waarom ISP's dat nog
niet willen/kunnen(?) toepassen?
Als de overheid dit wil sturen/verplichten, wat zijn dan in dit geval de
randvoorwaarden (juridisch, politiek, bedrijfseconomisch) om te kunnen
sturen/verplichten?

Met vriendelijke groet,

Chido Houbraken
C.Houbraken at Hilversum.nl

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden. Wel plichten.
Dit bericht wordt beschouwd als persoonlijke correspondentie en dient als
zodanig behandeld te worden.