www-namen voor particulieren

Thu Jan 25 22:05:54 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Eigenlijk vind ik dat ik als persoon ook een mooie
domeinnaam zou moeten kunnen claimen. Aangezien
dat kennelijk geen optie was (waarom eigenlijk
niet?) hoopte ik op ene mooie oplossing. Ik dacht
eerst dat Roger van Boxtel er verantwoordelijk
voor was en heb hem daar maandag ook op
aangesproken. Nu blijkt Waterstaat er
verantwoordelijk voor te zijn....

De manier waarop het geregeld is vind ik ook niet
erg fraai. Ik kan nu een domeinnaam met drie
cijfers krijgen....Ik vind dat zelf nogal knullig
staan. En ik vraag me af of dat nog veranderd kan
worden. Ik heb bijvoorbeeld liever een naam met
extra letters erin bv in plaats van cijfers.... Op
die manier kan ik nog een bepaald woord toevoegen
aan mijn naam bv......Kunnen we dat nog
veranderen, wettelijk en technisch gesproken?

Dus in plaats van die drie cijfers een woord, ik
neem aan dat het aantal letters ook niet
uitmaakt.....

met vriendelijke groet Joris van den Wittenboer