abortus

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Sat Jan 27 07:34:19 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Remko de Knikker wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> kan de EU niet als symbolisch gebaar aan de vrouwen van deze wereld die
> organisaties financieel steunen, die Bush nu elke hulp ontzegt door
> financiele steun terug te trekken van organisaties die abortus
> steunen...????

Zucht.... Ja en met de aantekening dat je tegen abortus mag zijn als je
dat wilt en je niet hoeft te laten aborteren als je zwanger bent. Dat
dat een keuze is die je zelf mag maken, maar dat je geen rechten hebt of
kunt laten gelden op de keuzemogelijkheden van anderen. Ook als men
denkt dat Bush blij zal zijn met de steun voor zijn verziekte beelden.
Ja sorry, ik kan dit nooit goed onder woorden brengen.
Wie regisseert die onzin toch altijd?

Waarom bemoeit men zich toch altijd met anderen? Welk persoonlijk belang
heef men erbij om tegen abortus te zijn?

Henk Elegeert.