fractiediscipline?

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Tue Jan 23 04:12:28 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Remko,

Ik heb het betoog van bert Bakker toch wat anders gelezen. Er bestaan soms
zeer uiteenlopende meningen binnen een fractie, maar de fractie wil het
binnen de regels van het spel eerlijk spelen, en komt tot één standpunt,
ondanks de grote verschillen.

Tjerk (die ook als hij de bank heeft bij monoplie, toch nog weet te
verliezen)