milliano

VoMiGEN vomigen at WXS.NL
Mon Jan 22 08:11:52 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dag Remko,
Als jij mij het telefoonnummer van God geef dan kan ik jouw bewering
verifieren.
Als ik de BSE buiten beschouwing laat dan kom ik al aardig aan de 7.
Als sociaal democraat mogen we blij zijn te leven in een democratisch
gekozen rechtstaat. Maar wat betekent dat voor jou een 'democratisch gekozen
rechtstaat' als van de ene op de andere dag de keuze vrijheid van je voeding
wordt ontnomen? Erger nog men begint zelfs ongevraagd aan de
ver(ont)vreemding ervan.  En als je praat over we. Wie zijn dan die 'we'?
Wat betkent voor jou democratisch? En als men vindt dat milliano een zetel
steelt hoe wordt dan het ongevraagde ver(ont)vreemde van onze voeding
genoemd? Vriendelijke groet Robert Verlinden.