milliano

VoMiGEN vomigen at WXS.NL
Mon Jan 22 06:22:42 CET 2001

Beste mensen,
In 1996 werd met instemming van het CDA en het gehele paarse kabinet genetisch gemanipuleerde voeding op de markt gebracht waarmee een begin werd gemaakt aan de vervreemding van onze traditionele voeding. Liever lui dan moe! Het CDA maakte zelfs geen enkele bezwaar dat daarmee ook de keuzevrijheid werd ontnomen. Nu schreeuwt de Hoop Scheffer moord en brand: 'De Milliano pikt een zetel van ons af'. De meerderheid van de kamer vindt het zelfs ondemocratisch.
Ik vraag mij wel eens af hebben politici wel een onveranderlijke innerlijke houding?
Ik laat mij verrassen door de milliano en geef het voordeel graag aan de twijfel. Vriendelijke groet Robert Verlinden.