Een Oud President

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Sun Jan 21 17:49:36 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lenny,

Ik zal Bill Clinton missen, dat weet ik zeker. Alleen al zoals hij bij zijn
afscheid lachend erop wees, dat Hillary maandag al weer naar Washington zou
terugkeren om als lid van de senaat de nieuwe presdident te controleren.
Kenneijk heeft hij daar ook enige ervaring mee. En telkes als ik die grins
van Bush *Dobye* zie, reageer ik automatisch met oplichter.

Tjerk