OV in het liberale US

Lenny LBruce at FOOTPRINTING.COM
Wed Jan 10 18:39:36 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hallo-o,
Ook in Amerika en Down-Yonder wordt er gesubsidieerd. Het verschil in
brandstofkosten is minimaal.
De grote kostenpost in Nederland is het Poldermodel. Zoveel mogelijk
mensen (zonodig "make work" gesubsidieerd) aan het werk, plus de
excessive werkgever/werknemer lasten en andere accijnzen/belastingen die
op het prijskaartje van het Openbaar Vervoer drukken.
En DAN niet voldoende subsidieeren...

MVG
Lenny