Groningen

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Mon Feb 26 23:58:11 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Henk,

Mijn tirade tegen de architectenvereniging is gebaseerd op hun persreactie
waarin zij het zeer betreurden dat ze ongelijk kregen. Kennelijk zijn ze
bang voor de trend dat ze opdrachten gaan verliezen. Overigens ken ik ook
wel enkele goede architecten, waaronder enkele aardige, normale mensen.

Henk Vreekamp, Utrecht
----------------------

At 11:53 26-02-01 +0100, you wrote:
> [...]
>
>Had een aardige mogelijkheid kunnen bieden het proces van besluitvorming
>te sturen en de burger te laten participeren en het proces inzichtelijk
>te maken.
>Had ook de mogelijkheid geschapen een aantal vraagstukken vooraf te
>beantwoorden en *daar* een uitslag op te hebben alvorens plannen te
>ontwikkelen.

>Drie hoeraatjes voor het "domme volk"!!!!!
>Ze zijn weer eens de klos....
>En nu zelfs met een instrument dat eigenlijk voor hen bedoeld was.
>
>Ik begin die Groningers te begrijpen, ik zou ook tegen stemmen.

tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66