DNA 80%

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Tue Feb 20 23:30:49 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Maar Remko,

als jij 's avonds bij een femme fatale geweest bent, en een enkele haarpluk
van jou is daar achtergebleven, en de volgende dag wordt haar lijk gevonden
(de seriemoordenaar heeft haar alleen met zijden handschoenen aangeraakt),
dan hang je toch aan je DNA profiel!

een goede zijden stropdas toegewenst,

Tjerk