Constantijn!!!

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Thu Feb 15 19:49:11 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het wordt nu echt te dol.  De heer Ernst Debets suggereert in onderstaande
mail dat Friso onfatsoenlijke praktijken bedrijft met het familiekapitaal
dat over de rug van Amerikaanse Joden wordt geaccummuleerd. Dat Friso deze
betrekking te danken heeft via een homosexuele relatie met een brave
huisvader heb ik alp evenmin gesuggereerd, als dat hij in zijn avonduurtjes
een "eerzaam" beroep zou bedrijven. Ik heb slechts mijn vraagtekens gezet
bij het bericht van de RVD dat hij homo is. B egrijp me niet verkeerd, ik
heb niets tegen de RVD noch tegen homo's, laat staan dat ik beweer dat de
RVD homo's zijn!! Waar de heer Debets dit vandaan haalt is mij een raadsel.
Dat de heer Debets suggereert dat niets mooier zou zijn dan dat Friso homo
is, snap ik niet helemaal.
Overigens, ik hoorde van een bekend Nederlands schrijver (oltmans) dat
Beatrix hier wellicht achter gezocht moest worden. Het is in dit verband
misschien typisch dat hij zich hiermee bemoeit... weet hij meer, is hij
bekend in dezelfde kringen als Friso!!!!??? En ik wil nog meer vraagtekens
hier zetten: is Oltmans niet net als Friso nu het slachtoffer van de
roddelpraatjes vna de RVD/BVD!!! En hebben wij hier een keiharde relatie
gelegd tussen Oltmans en Friso..??????
Overigens vind ik het vreemd dat de RVD met dit soort 'prive' berichten
komt, waar Maxima Z. een prive aangelegenheid schijnt te zijn van de WA.
Komen hierdoor niet juist de praatjes in de wereld!!!!???? ;-))