Armeense kwestie,

R. Zivkara r.zivkara at 12MOVE.NL
Sun Feb 4 12:18:14 CET 2001

Beste Remko,

De dood van een Rotterdamse betoger heeft eerder met een straatgevecht te maken dan een geplande aanslag.Iedere Turk die iets positiefs te melden heeft over Turkije krijgt tegenwoordig de status van een grijze Wolf.  Deze associatie maakt men om de Turkse meningen in te dammen en in het kwaad daglicht te stellen.

Het begrip nationalisme heeft voor ons de zelfde definitie als voor ieder ander.
Naar mijn oordeel is aanwezigheid van zowel links als rechts georienteerden, mits deze niet gewelddadig zijn, een verrijking voor de democratie.

Ik hoop dat er voldoende ondersteuning komt van de Europese Landen, met name van Nederland, voor het lidmaatschap van Turkije tot de EU.