De kwestie Maxima

Ernst Debets edebets1 at EURONET.NL
Sun Feb 4 09:45:17 CET 2001

Waarde ingesneeuwde wintervogels

Gisteren zag ik in het NOS journaal dat een van de lieden die voor Videla en
trawanten (inclusief pappa Maxima) het vuile werk opgeknapt heeft, door
Mexico aan Spanje uitgeleverd wordt om daar terecht te staan voor zijn rol
tijdens de dictatuur in Argentinië.
Ik ben benieuwd wat deze figuur te melden heeft over de rol van Zorreguieta
tijdens de dictatuur! Laten we even afwachten wat hier uitkomt voordat we
als een kip zonder kop allerlei beschuldigingen gaan uiten!
Bovendien: Nederland deed indertijd ook mee aan het WK voetbal in
Argentinië. In dit licht gezien komt mij de hele Maxima discussie lichtelijk
hypocriet voor.....

Ernst Debets
Zaanstad