Wiesenthal, Monarchie & Erfelijkheid

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Sat Feb 3 08:33:50 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Sorry, misschien heb je mijn eerder mails niet gelezen:
Ik ben voor een evt huwelijk met Maxima. Echter op offiele gelegenheden zal
het kabient en TK voor nu en de toekomst moeten bepalen dat vader  niiet
aanwezig kan zijn, wegens zijn verleden.
Hier zal men een zeer concrete definitie aan moeten geven,l aangezien die in
de praktijk vaag is.
De keuze moet vervolgens aan WA overgelaten worden of hij met die
voorwaarden akkoord gaat of liever de pijp aan Const. geeft.

Maar dat huwelijk staat helemaal niet ter sprake, dat is allemaal loos
geschreeuw.

Persoonlijk ben ik met de monarchie zoals die nu eenmaal door 99% gewild
wordt, niet blij, maar zij is er, het huwelijk met Maxima zelf staat
daarbinnen geen recht in de weg.
Immers zij heeft niets misdaan behalve uit de trog van een collaborateur
gegeten toen zij minderjarig was. (dit schijnt in Duitsland bij Fischer wel
politiek gevoelig te loiggen overigens was hij meerderjarig)