AOV/UNIE55+ ? Duurzaam Nederland ?

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Tue Dec 18 15:39:15 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

EvdMb:
op de signature van bedoelde herrieschopper, en vroeg je:

      Zijn ze al langs geweest voor bemiddeling en coaching ? ;)

Toen meende Hein WvM te moeten opmerken dat dan dat ruzietje
nooit zou hebben plaatsgevonden. Waarop ik repliceerde met:

     De geschiedenis van DB.NL laat zien dat de fractie van stadspartij
     Rotterdam aan een groot gevaar is ontsnapt door zich niet in te
     laten met de als brandweerman poserende pyromaan Van Meeteren.

Klopt het tot zover?

Antwoord: Neen, want je hebt kennelijk niet de smile achter de vraag over
coaching opgemerkt. Dat duidt (wil ik best even uitleggen, beste Erik) op
een grapje, d.w.z. een lollige opmerking, iets leuks.

In de hoop weer voldoende tijd aan deze onzin te hebben besteed...

met vriendelijke groeten,

Ramon