bericht: D66 stemt tegen motie 'radicale democratisering'

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Mon Dec 10 16:36:55 CET 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hoi Mark,

>Welke kieslijst? Hoe?

Voor de Raadsverkiezingen in 2002. Door het stemadvies van de SAC niet door
te willen sturen (ondanks dat dit moest van het geschillencollege). Ipdv is
er een verslag van de AAV meegezonden met alleen maar discussie over mij, en
dat was niet positief. Sterker nog:er werd een motie aangenomen met het
verzoek aan mij om me terug te trekken, en daarna (toen ik weigerde) een
opdracht aan het bestuur om alles te doen om mij te schrappen. Overwogen is
zelfs om me te royeren.

>Zoals Herman al aangaf, betekent het verwerpen van een motie niet
>automatisch het aannemen van het tegenovergestelde. Kun je de letterlijke
>tekst van de motie op deze lijst zetten?

Jep, maar niet nu. Moet hem dan even overtypen en heb hem nu niet bij me.

>Hoezo distantieren van de fractie? Welke rol speelden zij?

De fractieleden -steunfractie inbegrepen- hebben de AAV negatief beinvloed.
Fractievoorzitter Ulijn heeft zeer veel onwaarheden verkondigd en mij
beschadigd. De lijsttrekker Van Putten-Van Riessen is daar nu ook mee bezig
door zich te roeren in andere gremia (waar anders nooit contact mee is)
zoals AR en regiobestuur.

Kortom... ik distancieer mij van de D66-fractie en stap over naar een
andere. Wat dit betekend voor mijn lidmaatschap is nog niet helder.

Ramon

Download MSN Explorer gratis van http://explorer.msn.nl/intl.asp