Esf/Melkert

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Aug 17 22:15:08 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nou Jan,

We worden niet alleen met open ogen bedrogen (herinner je de onthulling van
NRC over koehandel tussen vakbonden, Melkert en arbo's die nu wordt
weggedrukt), maar achter onze rug komt zo het CDA via de PvdA weer in de
regering. Elk 'onderzoek' heeft nu eenmaal haar prijs, niet waar. Koehandel
om een vallende ster (Melkert) onzichtbaar te maken...
En, kennelijk schat de PvdA het begrip van haar kiezersaanhang laag in.

Henk Vreekamp, Utrecht

At 23:01 16-08-01 +0200, you wrote:
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Goedenavond lijsters,
>
> Wat denken jullie hiervan: ik krijg de indruk dat er een operatie aan de
gang is om beschadiging van Ad Melkert in de ESF-affaire te voorkomen.

(D66 at nic.surfnet.nl).
tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66