multiculturalisten ??????

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Mon Aug 13 00:29:31 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Joris,

Als je wat tijd hebt kun je het archief van deze lijst doorvlooien. Ik schat
dat we nu al zo'n drie, vier jaar hier regelmatig een bijdrage vinden over
dit probleem. Veel bijdragen komen overigens van mijn keyboard. Dus, op naar
het archief en lees ze.

Henk Vreekamp, Utrecht
----------------------

At 12:01 12-08-01 +0200, you wrote:
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>op
>opnieuw
>
>Het woord multiculturalisten zie ik vaker en vaker voorkomen op deze lijst.
>Ik vraag me af wat de schrijvers hiermee bedoelen. De zinnen waarin het
>staat gaan vaak van een soort tegenstelling uit. Mag ik aannemen dat deze
>schrijvers zelf monoculturalisten zijn? En dat ze 1 enkele cultuur willen
>voor Nederland? Gaarne uitleg want dat kan ik me toch moeilijk
> [...]
tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66