Prachtige zomerberichten: Singh Varma

Sat Aug 11 18:35:51 CEST 2001

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Vreekamp <vreekamp at knoware.nl>
>Het verhaal staat in het laatste nummer van HP/De Tijd die een special aan
>mevrouw wijdt. Delen ervan zijn overgenomen door De Telegraaf van paar dagen
>terug. Ze was er boekhouder en toen het bestuur langs kwam lag ze, plots
>ziek, op de bank te krimpen van de pijn. Nou ja, lees zelf maar...

 Henk, bedankt voor de tip !

 Zojuist gelezen (dat stuk over Dutroux - met als sugestie dat de Belgische
 koning aanwezig zou zijn geweest op 's mans seksfeestjes mocht er trouwens
 ook wezen).

 Volgens mij is dit het beste Singh Varma-stuk dat ik gelezen heb. Eindelijk
 een journalist die de zaak daadwerkelijk uitzoekt en het in een juiste
 contekst plaatst (dwz: niet politiek-correct).

 Dit zijn trouwens gouden tijden voor al die racistische TV-programma's op
 de Amsterdamse kabel. Met Singh Varma tonen de multiculturalisten opnieuw
 hun ware gezicht.

 Buitengewoon leerzaam !