sp!ts pits

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Wed Sep 27 19:00:24 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bij het publiceren van een bericht dat aan de fundamentele geloofwaardigheid
van de staat twijfelt en de geloofwaardigheid en daarmee de stabiliteit van
de staat en samenleving ondermijnt, doordat de journalist slechts 1 bron
aanhaalt, verbaast het me niks dat justitie hard optreedt en terecht.
Justitie lijkt me in deze de waakhond van de journalistieke waardigheid. Er
wordt nogal snel zielig gedaan over deze jongen maar ik kan er niet mee
zitten, hij heeft gewoon een staaltje slecht journalistiek werk geleverd en
zit nu op de blaren. Met twee bronnen was hem dit niet overkomen, vermoed
ik.

http://profiles.msn.com.