staatsschuld

John Stuurman jostu at WANADOO.NL
Mon Sep 18 22:32:48 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bert,

Ik steun het standpunt van harte. De balans spreekt me erg aan. Als er toch
wat meer gekozen moet worden, dan is investeren in zorg en onderwijs met
name ook investeren in komende generaties.

Mijn vrouw werkt in de zorg. Ik was tot mijn wethouderschap werkzaam in het
onderwijs. We ervaren beiden dat er heel veel moet gebeuren, want de
achterstand in deze sectoren (met name onderwijs) is zo gigantisch dat ik me
wel eens schaam dat we in een zo welvarend land deze voorzieningen zo
verwaarloosd hebben.

Groet,
John Stuurman.
www.d66.nl/afdeling/oudbeijerland