online democratie

Alex Hijgenaar alexhij at ZONNET.NL
Thu Sep 14 15:13:06 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De strekking van mijn opmerking was dat de reikwijdte van
E-correspondentie, E-stemmingen en E-discussies kleiner is dan de
deelnemers daaraan doorgaans vermoeden.
Ontwikkelen van elektronische communicatie is prima (het heeft zeker de
toekomst), zolang dat niet gaat ten koste van de overige vormen van
communicatie, danwel de E-deelnemers bevoordeeld ten opzichte van degene
die niet online zijn.

Tip: koop (met een paar medestanders) een thuis-pc en maak gebruik van
de internetvoorziening van de RUG

Alex Hijgenaar (EUR)