prijscompensatie: AKTIE-DREIGING

Tue Sep 12 23:11:47 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 19:57 12-09-2000, Remko de Knikker wrote:

>Remko: daar verschillen de meningen over onder de ethici.

Het is buitengewoon aanmatigend om te veronderstellen dat uw
onbenulligheid onderwerp van gesprek is onder ethici, meneer
De Knikker.

>Remko: ik weet niet of je misschien moeite hebt om de betekenis van een toon
>op te pikken, maar ook hier was sprake van een niet letterlijke betekenis.

Ik heb daar volstrekt geen moeite mee, meneer De Knikker.
Wel heb ik moeite met het permanente geblaat dat u over deze
lijst uitstort. Nu bijvoorbeeld weer vier mailtjes over het
al dan niet verkrijgbaar zijn van een Nederlandse vertaling
van de boeken van Celine.
Dat is allemaal ruis. Volstrekt irrelevant voor deze lijst.

>Remko: ik heb geen prive relatie met je,

Toch wel. Ik heb u namelijk een privé-bericht gestuurd.
Indien ik van mening was dat mijn bijdrage via de D66-lijst
geopenbaard diende te worden, had ik dat zelf wel gedaan.
Ik hoop dat het zo ook voor uw bescheiden denkraam duidelijk
is.

maar alleen via D66-lijst, vandaar
>mijn consequente openbaring. Ik zie vooralsnog geen reden om dat te
>veranderen.

Het is niet slim om u ter verdediging van uw onbeschofte ge-
drag te beroepen op uw domheid, meneer De Knikker.

Erik vdMb

   E.P. van den Muijzenberg / Amsterdam / http://www.ernst.vuurwerk.nl