UTMS veilingen..

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Sat Sep 2 08:06:32 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wat interessant is aan de UMTS veilingen is natuurlijk dat ogenschijnlijk
simpelweg de markt de prijs bepaald heeft. Maar je kunt je ook afvragen of
dit een domme markt-werking betreft (zoals in het geval van de NS of
kabelmaatschappijen, waarin daar van keuze eigenlijk geen sprake is) of van
een slimme markt-werking.
Ik vroeg me alleen af of de lagere prijs voor UMTS frequenties nu invloed
heeft op de prijs in Nederland: zal WAPPEN in 2002 nu goedkoper zijn in
Nederland?? Nee, waarschijnlijk, want ik ben bang dat de Nederlandse
consument, zoals de Spaanse, gaat betalen voor de consumenten-prijs op de
strategisch belangrijke markten als Duitsland en Engeland.

http://profiles.msn.com.