Over SPAM gesproken [peterbos at themail.com: Je e-mail; Your e-mail]

peter f.g.bos pfgbos at CHELLO.NL
Tue Oct 31 09:21:57 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik ben al drie maanden bezig mij van het account
peterbos at themail.com  van de lijst te verwijderen. Er zijn wel
10 lijsters die ik om hulp gevraagd heb , maar niemand kon mij
helpen.
Trouwens als jij mij een mail stuurt  mag ik die beantwoorden.
IK zeg er toch ook niks van dat 5 lijsters verantwoordelijk zijn
dat 150 lijsters hebben bedankt omdat ze altijd het laatste
woord willen hebben

PETER BOS