Over SPAM gesproken [peterbos at themail.com: Je e-mail; Your e-mail]

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Tue Oct 31 01:10:54 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Over SPAM gesproken:

Ondanks dat er in het verleden ook al enkele keren over het mail
gedrag van peter bos is geklaagd op deze lijst ontving ik na
het sturen van 1 bericht onderstaande rotzooi.

Het gaat niet aan met autoreponders te reageren op bulk mail, zeker
niet met dit soort geneuzel en beunhazerij.

Mijn mailserver weert de dader voortaan, aan lijstbeheerders en
anderen de suggestie vergelijkbare stappen te nemen...

Groeten

----- Forwarded message from peterbos at themail.com -----