vol=vol

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Thu Oct 5 20:25:31 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op de een of andere manier heb ik de neiging me te verontschuldigen voor het
subject, hoewel het gewoon een quote van Dittrich is, ook van Janmaat en de
Winter overigens, maar toegegeven, vol=vol, zoals x=x hoewel in Java
bijvoorbeeld men erg moet oppassen met zulke vergelijkingen daar men met
pointers werkt, misschien is dat in de politiek ook wel zo, uitspraken zijn
niet zo eer logisch maar veeleer verwijzingen naar bepaalde politieke
velden.. enfin....

Ik ben blij dat GroekLinks en D66 nu ook pleitten voor een enquete naar het
vreemdelingen-beleid, hoewel ik een paar weken geleden en ook nu weer liever
een immigratie-enquete in het algemeen zou zien, bij voorkeur in Europees
verband natuurlijk, en in samenwerking met VROM.

Maar goed, vooruitgang vindt stap voor stap plaats en nooit met rasse
schreden, zal ik maar zeggen....

remko

http://profiles.msn.com.