jeruzalem en VN-sancties

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Mon Oct 2 18:27:43 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Als het goed is, snap ik nooit zo goed waarom er zo hard onderhandeld
wordt,of toch in elk geval waarover dan. Er ligt met betrekking tot de
bezette gebieden toch gewoon een VN-resolutie? Je weet wel, zo'n ding
waarover we hard schreeuwen als het over Joegoslavie (alhoewel dat eerder
tegen de eigen VN-statuten in leek te gaan), of Irak gaat, we overgaan tot
of een economische wurggreep of bombardementen. Wordt het niet eens tijd om
ons Christelijk Shoah-complex eens over boord te zetten en eens wat
realistischer benadering tov Israel te ontwikkelen?
De Arabische landen heb ik het gevoel zijn al jaren redelijk gematigd tov
Israel, maar Israel heeft nog steeds geen gehoor gegeven aan de
VN-resoluties...
nu zijn er ondertussen alweer 67 doden, waaronder vele kinderen gevallen.

http://profiles.msn.com.