Sprookje van een millioen-en-een nachten

Remko de Knikker remkodeknikker at HOTMAIL.COM
Sun Oct 1 09:43:49 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik heb het alleen van het kranteartikel. Wat ik politiek gezien geen goede
ontwikkeling vind, is een blase-liberalisme. Zeggen wat je vind, is niet
hetzelfde als denken voor anderen. Mijn oproep was, dat je ook als liberaal,
ethische normen kunt uitdragen al zullen die pragmatischer zijn, en anderen
uiteindelijk vrij laten in hun doen tot ze de fysieke grenzen van de
vrijheid bedreigen. Nu, ik vind dit idioot en genant.

http://profiles.msn.com.