Eigen beurs eerst: een aflaat voor de uitlaat

Ernst Debets edebets1 at EURONET.NL
Sun Nov 19 20:15:31 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

----- Oorspronkelijk bericht -----
Van: Henk van Lingen <henk at vanlingen.net>
Aan: <D66 at nic.surfnet.nl>
Verzonden: donderdag 16 november 2000 15:37
Onderwerp: Re: Eigen beurs eerst: een aflaat voor de uitlaat

| REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

"Knip"
> [...]
|   de vraagstelling is. Ik ben geen expert maar vermoed dat het milieu
|   argument steeds minder speelt in de files-discussie. Auto's worden
|   steeds schoner, of kunnen dat in elk geval worden als we daar op
|   inzetten.
|
|   Ik denk dat het files vraagstuk voornamelijk een mobiliteits
|   vraagstuk is. En dat lossen we niet op door tegen iedereen
|   (minima of niet) te roepen: 'Het kan wel wat minder'. Nee,
|   daarvoor moet je wat doen aan de mobiliteitsvraag en de
|   infrastructuur van wonen/werken. Telewerken, spreiding, variabele

"Knip"

Bravo Henk,

Eindelijk nog iemand die de spijker op z'n kop slaat!
Doe nu eenswat aan de mobiliteitsvraag. Ik krijg vaak de indruk dat men het
begrip mobiliteitsvraag associeert met de omzet van GSM telefoons en daardoor
niet doorheeft dat mobiliteitsvraag de oorzaak van files is !

Ernst Debets