Telewerken

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Fri Nov 17 10:34:50 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

  : REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
  :
  : Voordat iedereen over telewerken gaat discussiëren zonder
  : eerst zich een beeld te hebben gevormd van alle initiatieven,
  : ervaringen en ontwikkelingen incusief de lessen die
  : daaruit al lang getrokken zijn en worden, is het
  : verstandig eens de sites van het Nederlands Telework Forum
  : te bezoeken en evt. die van de Europese Telewerk Online site.
  : www.telewerkforum.nl

  Een goede tip, je suggereert ermee dat mijn suggestie een reeds
  langs gepasseerd station is? Kun je aangeven waarom want op die
  website vind ik weinig inhoud. De bibliotheek is leeg (er zal wel
  op een fysieke bibliotheek gedoeld worden) en het fileverdunningsplan
  waar sprake van is is er alleen in MS Word formaat. Op de kennisbank
  lijk je je te moeten abonneren... (Service is not running.)

  (En het zoeken van een Windows PC voorzien van het 'Walgelijke Word'
   is me net iets teveel moeite bij het bekijken van een website :-))

  Een goed voorbeeld hoe je een site *niet* moet maken.

  Groeten

--
|  (o-  Henk van Lingen                           <henk at vanlingen.net> |
|  /\                                            phone: +31-30-2900900 |