Eigen beurs eerst: aflaat op de uitlaat

Mark Koek mark at KOEK.NET
Thu Nov 16 13:00:51 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

"Dr. Marc-Alexander Fluks" schreef:

>  Ja hoor. Want men woont dus samen in dat huis. Deel die auto maar -net
>  zoals men andere zaken deelt.

Daar heeft de overheid geen ****** mee te maken, wat ik met wie deel.

Krijg ik zeker de Sociale Recherche op m'n dak omdat er 2 auto's voor de
deur staan. Al wil ik 100 auto's, daar heeft Vadertje Staat geen #######
mee te maken. Als ik maar betaal voor het gebruik.

Bovendien: waar komt de gedachte vandaan dat als je een huis deelt, je
ook een auto wel kunt delen? Ik zie de samenhang niet.

Stel: ik trek in bij iemand die ook een auto heeft. Nog altijd heb ik
dagelijks voor mijn werk die auto nodig, net als wellicht mijn
huisgenoot. Het feit dat we nu in hetzelfde huis wonen verandert daar
hoegenaamd niks aan.

Groeten,

Mark Koek