Motie: opheffen, aansluiten bij LN of radicalisering!

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Fri Nov 10 17:05:59 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Joris wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> En er werd altijd binnen de partij gezegd dat democratisering niet meer
> leefde.....
> Kennelijk wel en hebben we het als partij veel teveel links laten liggen en
> veel te veel water bij de wijn gedaan..... ik merk op dat we niet meer
> bekend staan bij de mensen als de partij die de burgers meer invloed wil
> geven....... die rol is ons afgenomen, hebben we ons laten afpakken......

Wat moet ik hier nu weer mee.

V Boxtel is druk doende met participatie van burgers, duaal stelsel op
lokaal niveau, ICT en overheid.
D66 lijkt een partij die eerst regeringsverantwoordelijkheid wil en dan
vanaf de zijlijn gaat zitten toekijken hoe de vertegenwoordigers het
ervan af brengen. Foei.

Wordt weer eens wat activer.....
En vooral, maak ook zelf het participeren eens waar..

Henk Elegeert