Palermo aan de Dinkel (Was: Beiroet aan de Dinkel (5))

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed May 31 11:51:48 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Ernst,

Hebben die Zaanse PvdA-baasjes allemaal van zulke Bordewijkse namen:
Vreeman, Netelenbos, Horsselenberg...? Kan de lokale D66 geen cabaret
beginnen? Levert vast talloze extra stemmen op - want humor is machtig. Zo
hebben ze ook Janmaat weggekregen en de grote bek van Groen Links tijdelijk
gesloten.

Henk Vreekamp, Utrecht

At 21:28 30-05-00 +0200, you wrote:
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl