Beiroet aan de Dinkel (6)

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed May 31 11:51:45 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Ramon,

Je draaft door. Ik geloof nog wel in het zelfreinigend vermogen van welke
democratie ook. Trouwens, hoopgevend is dat zelfs regimes meestal op enig
moment aan hun einde komen - hoewel ik een hard hoofd heb ik landen in
ZO-Azie, Mexico, e.d. Ook het Biedermeier-cultuurtje na een aantal jaren
Paars zal wel (bij massale kritiek) verdwijnen. Maar ja, dan moeten er wel
mensen zijn die de koe bij de horens vatten.

Henk Vreekamp, Utrecht
----------------------

At 17:58 30-05-00 CEST, you wrote:
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>Mensen,
>
>als er dan geen vertrouwen meer is in de democratie, schaf hem dan af.
>Hebben we weer rust en wordt alles voor ons geregeld. Klagen en discussie
>heeft dan geen zin meer, want er wordt toch niet naar geluisterd.
>
>Willen we dat ?
>
>Ik heb vertrouwen in de democratie, in het Parlement en in iemands goede
>bedoelingen. Nederland is zo slecht nog niet ! Kijk maar naar Peru...

> [...]
tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66