Beiroet aan de Dinkel (5)

Joris van den Wittenboer J.van.den.Wittenboer.st at PPSW.RUG.NL
Tue May 30 13:25:58 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mmmmmmmmmmmmm,
ik weet dat het inmiddels zo'n beetje een stokpaardje aan het worden is,
maar de overheid heeft er zelf voor gezorgd dat burgers dat "onafhankelijk
onderzoek" niet meer vertrouwen. Ik geef Henk groot gelijk dat hij een beetje
wantrouwend is wat dat betreft, is beter dan maar zomaar aannemen wat de
overheid zegt gevonden te hebben. Ik wil nog wel eens het lijstje opnoemen
met ondeugdelijk onderzoek waar wel beleid op gemaakt is. Maar dan val ik
in herhalingen. Laten we eerst maar eens afwachten wat er uitkomt, en ik
heb eerlijk gezegd iets meer vertrouwen in onze voormalig ombudsman dan
bv onze nummer een onderzoeker van Kemenade (ook qua slecht onderzoek
en dat ook nog ontkennen ook), die notabene ook nog als een van de
opvolgers van Kok genoemd wordt..........
Groet Joris

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Henk Vreekamp:
>
> Ja kijk, dan weet ik het ook niet meer. Henk heeft geen vertrouwen in
> democratie en in onafhankelijk onderzoek. Henk vertrouwt kennelijk alleen
> zich zelf.
>
> Met vriendelijke groeten,
> Ramon

> Aanmelden: stuur een email naar LISTSERV at nic.surfnet.nl met in het tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66

Groet Joris van den Wittenboer

"To understand a man, you should walk a mile in his shoes. If you're still
bothered by what he says, it's okay, because you will be a mile away and
you will have his shoes."
http://welcome.to/Wittenboer